Obserwatorzy

sobota, 24 listopada 2012

WORECZKI NA BIELIZNĘ I LAWENDOWA SASZETKA

Kolejne woreczki, tym razem komplet na czystą i brudną bieliznę. Przydatne zwłaszcza w podróży. Były prezentem urodzinowym dla siostry. Materiał w kwiatuszki, to ten sam co przy poprzednim, ale zamieniłam górę z dołem i nie ma koronki, ale za to są krzyżykowe hafciki.

Tak prezentują się wypchane. Czyli jak powinny wyglądać w praktyce. ;)



Na płasko - ściągnięte.

  
I zupełnie płasko.


 A tu zbliżenia na hafciki.



Przy okazji zszyłam kawałek kanwy, na której wyszyłam krzyżykowy wzorek i napełniłam lawendą. W ten sposób powstała pachnąca saszetka. Ale to już nie był prezent. Teraz perfumuje mi pościel w szafie. :)
 

Koty na blogu na razie w wersji tekstylnej. Jako tło służy tkanina, z której uszyłam sobie zasłonki do kuchni. Jak ją zobaczyłam, nie mogłam się oprzeć zwłaszcza, że kolorystycznie pasuje do wystroju, no i są koty. :)




4 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że woreczki są niezwykle urokliwe i przepięknie się prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi to czytać. :)

    Siostra robi z woreczków użytek co mnie też cieszy, że nie są tylko "na pokaz".

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło. :)