Obserwatorzy

środa, 24 października 2012

POWITANIE

Od kilku lat odwiedzam cudze blogi. Na wiele ciekawych natrafiłam zupełnie przez przypadek szukając różnych informacji, przeważnie dotyczących wystroju wnętrz. Będąc w danym miejscu często znajdowałam kolejne ciekawe odnośniki.
Teraz mam już swoją listę bardziej lub mniej ulubionych blogów lub stron internetowych. Postanowiłam założyć swój własny "punkt wypadowy" na Wasze blogi :). Wiele osób i to co tworzą podziwiam. Sukcesywnie będę umieszczać linki do stron, które obserwuję i odwiedzam.
Przy okazji chciałabym stworzyć miejsce, w którym uporządkuję moje zainteresowania. Od dawna ciekawi mnie szeroko rozumiane rękodzieło. Część rzeczy lubię oglądać, niektóre techniki sama  wypróbowuję. Najwięcej przyjemności daje mi szycie, w którym chciałabym nabierać praktyki. Podobają mi się rzeczy ładne i jednocześnie praktyczne. Raczej nie jestem entuzjastką typowych bibelotów, na których tylko zbiera się kurz ( chociaż pewnie znalazłyby się wyjątki ;) ).
Lubię i mam koty, dlatego też można spodziewać się ich obecności na blogu.
A co do nazwy i adresu - Aluchabubucha mówił na mnie wujek gdy byłam mała i wtedy niezbyt mi się to podobało, ale uznałam, że teraz nada się w sam raz.

WITAM SERDECZNIE :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło. :)